miércoles, 8 de mayo de 2013

Disponible audio y letra de #Beautiful

Quiero agradecer de antemano a Efrit1 quien hizo posible que ya tengámos disponible el audio y la letra de #Beuatiful desde hace dos días. Así que para los marahianos cubanos que no soporten la espera ya saben a donde dirigirse para obtener estas regalías. Por lo pronto les dejo la letra para que la puedan disfrutar.

You're beautiful
 You're beautiful

 Hop on the back of my bike
 Let the good wind blow through your hair
 With an ass like that
 And a smile so bright
 Oh, you're killing me
 You know it ain't fair

 Ride on
 Through the middle of the night
 Let the moonlight kiss your skin
 When you dance like that
 Your jeans so tight
 Oh, you're killing me
 Baby, do it again

 You're beautiful
 And your mind is ****ing beautiful
 And I can't pretend that
 That doesn't mean a thing to me, to me
 You're beautiful
 Good Lord, you're ****ing beautiful
 And I can't pretend that
 That doesn't mean a thing to me, to me

 I like when you run red lights
 Don't stop 'til you thrill me
 Oh, how you thrill me
 Always in control
 How you do it, I don't know
 But I don't care
 Take me anywhere

 'Cause it's beautiful
 Ooh, you make me feel undressable
 And I can't pretend
 That doesn't mean a thing to me, to me
 Oh, you're beautiful
 And your mind is ****ing beautiful
 And I can't pretend that
 That doesn't mean a thing to me, to me

 Yes, you're beautiful
 And Lord, you're ****ing beautiful
 And I can't pretend that
 That doesn't mean a thing to me, to me

 You're beautiful
 You know that you're beautiful
 You're beautiful

Fuente: olitasmmcr y Efrit 1 MariahCubanClub

No hay comentarios: